Måndag......

 
                         Ny vecka och nya rosor.......
 
 
 
                        En nyvaken liten Ludde........
 
 
 
                  Som fortsatte att vila i solen.......
 
 
 
                     Lars lovade att han inte skulle odla
                     några chili i år.....men vad är det här.....
 
 
 
                          Jo chili plantor.....nu har jag inlagda
                          chili i tre burkar i kylskåpet.....jag har
                          påsar med frusna chili......jag har torkade
                          chili och tre burkar med torkade chili flingor
                          röda...gröna och gula...pust .....nästa år
                          blir det absolut inte några plantor med
                          chili....hur jäklar små än fröna är från
                          början...............
 
 
 
                 En av dessa ska jag nu dra ut i
                 solen och parkera mig i.....jag
                 kollade upp temperaturen i tunnan
                 och det var +10 grader.....men det
                 blir nog ändå ett dopp.........A...........
 
                          
 
                     
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goe Ludde... ❤
Ja se karlar, dom lovar & lovar... 😘
Ha en skön dag!
Kram ❤

2015-09-07 @ 12:04:41
Postat av: Mariana

Oj, nu blev jag också anonym, precis som Du i min blogg.
Förresten, tack för samtalet... 👌

Kram
Mariana

2015-09-07 @ 12:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0