IKEA.....

 
                                      Torsdag.........
 
                   Ja Herre min Je vad tiden går....redan
                   torsdag.......och mycket snack om dessa
                   oskuldskontroller.....vad sjutton det måste
                   väl vara något nytt påhitt...inte fanns det
                   när jag var ung....som tur är........................
 
 
 
                  I går när Lars kom hem drog vi en
                  sväng till Marieberg för att justera
                  våra nya glasögon......och gjorde
                  ett besök på IKEA.......köpte detta
                  tyget, som jag ska klä om stolarna
                  i rummet med..........
 
 
 
                   Ett grått Linnetyg som jag ska
                   ha på kökssoffan.........
 
 
 
                  Sex nya kuddar som jag ska ha
                  på kökssoffan..........
 
 
 
                    Dagens fynd.......vet inte vad dom heter
                    men någon sorts palm är det nog.........
                    12 spänn styck.....ska man handla
                     blommor åkt till IKEA......de är bäst.........
 
                     Nu ska jag plantera om blommorna och
                     plocka fram symaskinen....Ha det......A.......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jättefina tyger!

Kram ❤

2015-10-08 @ 18:50:38
Postat av: Anita

Tack......


Kram <3

2015-10-09 @ 19:43:47
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0