Fredags pyssel........

 
                           Fredag kväll.....
 
 
 
                I går sydde jag ett nytt överdrag
                till soffan i köket och det blev bra
                med de nya kuddarna........så i dag
                har jag målat mina tavelramar......
                svarta blev dom och snygga...........
 
               Lars har tagit övervåningen i be-
               sittning för där visar tv:n en hockey
               match......Örebro-Färjestad.......så
               Ludde och jag tänker krypa ner i
               sängen och titta på Doobidoo......
               en riktig slappar fredag ska vi ha.....
 
                      Ha en bra fredagskväll.......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Det gjorde Du rätt i!! 😉

Kram ❤

2015-10-10 @ 07:29:59
Postat av: Anita

........Kram <3..................

2015-10-10 @ 18:45:20
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0