Det nya LIVET......

 
                    God Morgon....eller det kanske
                    är God Förmiddag......men idag
                    sov jag skönt och länge...jag tog
                    ett beslut i går som jag känner mig
                    så nöjd med........................
 
 
         
           Nu är det slut funderat......
 
 
 
              Nu är det ett minne blott..............
 
 
 
         Nu ska jag bara göra det jag vill.......
 
 
 
                Den 1/1 2016 blir jag PENSIONÄR........A............
 
 
 
 
 
 
 
 
         
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Åh,vilket härligt blogginlägg!! 👌

Stort grattis till Dej härliga vän! 😉

Grattis till nya lyxlivet och till att Du hade mod och ork att följa Din intuition!

Det här ska vi fira! 😄

Kramar ❤❤

2015-10-14 @ 17:05:24
Postat av: Anita

Tack fina Mariana.....ja nu är det gjort och det känns så himla bra.....Klart att vi ska fira det..för något annat firande blir det inte....

Kram <3

2015-10-14 @ 21:41:50
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0