Tisdag.....

 
                 God Tisdag........på er.....................
 
 
 
            Klockan har slagit 12.00 och här sitter
            jag fortfarande i morgonrock och tossor.....
 
            Huvudvärk fortfarande och snuva.....mina
            furix tabletter gör verkan .....det är ett evigt
            springande......I går besökte jag syrran på
            eftermiddagen och sedan fick Ludde och
            jag traska hem i regnet utan paraply......
            det blev mys kläder på när vi kom hem....
            Till middag blev det köttbullar sås och
            en extra stor gryta potatis för Daniel kom
            och åt också.......Nu blir det att slänga på
            sig paltorna och ta en Ludde promenad....
                    Ha det gott alla glada....A......
            
 
      
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Fortsätt mysa Dej frisk!! 😉

Kram ❤

2015-11-18 @ 00:08:36
Postat av: Anita

Tack....ja mysa är det minsta problemet just nu...

Kram <3

2015-11-18 @ 09:17:45
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0