Fundering......

 
 
                  Sitter här i godan ro och njuter av en kopp
                  gott kaffe..........................................
 
 
 
               Sitter och funderar på det här med
               bloggar, instagram och Twitter ....
               jag är ofta ute och läser.....och nu
               funderar jag på att vill man inte att
               folk går in och läser varför låser man
               inte sitt konto så att folk inte kan gå
               in och läsa......för det är ju ett fritt
               demokratiskt land vi lever i......
 
 
 
                  Finaste Mariana...hoppas att du
                  kör lugnt i Laxå skogarna i natt....
                  Snart är det dags för vår träff på
                  Ikea....åh vad kul det ska bli......
                  jag längtar............
 
 
 
               Det lär ju bli en heldag...komma
               när de öppnar och ragla ut när
               de stänger...............
 
 
 
 
 
 
        
 
 
            
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Åh, älskade vän... 😘 jag längtar till våran dag.
Din julklapp köpte jag på Liseberg. 😄

Tack för omtanken, jag körde lugnt.

Kram ❤

2015-11-25 @ 12:13:31
Postat av: Anita

Oj...hur ska jag kunna slå dig ....en present från Liseberg....nu gäller det att tänka stort....

Kram <3

2015-11-25 @ 22:18:11
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0