Undersökningar..............

 
                   Här kommer det lite "fakta".....hehe.....
 
 
 
               Jag kommer aldrig att gå i pension...
               jag vet inte hur jag ska tolka det....
 
 
                En storsint Mor....tror nog att inte alla
                håller med om det..............
 
 
                      Min nya designer på handväskan...
                      vad säger du om det Mariana............
 
                      Nu är Hockeyn slut så nu blir det
                      sängen...God natt på er.............
                     
 
 
 
 
 
 
                
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hahaha... vad häftigt med allt det där!! 😉

Men jag tycker att Du tar hand om hattarna och jag tar hand om väskorna... 😅


Kram ❤

2015-05-12 @ 09:56:05
Postat av: Anita

Ja du får ta hand om hattarna....jag sköter väskorna och kassaapparaten....hehe........

Kram <3

2015-05-12 @ 12:47:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0