Tisdag.....

 
                     God Morgon tisdag................
 
              Blev väckt av att Ludde slickade mig
              i ansiktet.......och när jag ändå var
              vaken så följde jag med Lars och
              Ludde på morgonpromenaden.....
              så himla lugnt och skönt..............
 
 
 
                    I dag blir det att göra bananpannkaka.....
                    gött.......annars blir det nog en lugn dag
                    med lite plock här hemma......och i kväll
                    blir det lite handling i Hallsberg......Lidl...
 
                    Ha en bra dag alla Glada........A..............
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra dag Du också!!
Ska jag hälsa Mariestad från Dej? 😉

Kram ❤

2015-05-19 @ 12:09:41
Postat av: Anita

Ja gör gärna det....vi hamnar nog i Karlsborg till helgen....ha det gott....

Kram <3

2015-05-19 @ 12:17:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0