Onsdag........

 
                God morgon denna soliga onsdag...
                Jag börjar med en smoothie på
                kvarg....spenat.....och avocado ..
                med lite lin och chia frön i..........
 
 
 
                 Middagen i går blev wokade grönsaker
                 och kyckling....gott.....................
 
 
                  Jag grillade även lite kycklingklubbor...
 
 
 
                  Jag har även köpt en rar liten träd-
                  gårdsmöbel till Ella som jag tror att
                  jag ska måla vit......så gullig...........
 
 
 
              En uggla som jag köpte i Ullared.............
 
              Det blir en sväng in till stan i dag
              för att vaccinera Swira......Ha det...A....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad mycket nyttigt & gott Du levererar! 😉

Ugglan passar Dej... 😄

Kram ❤

2015-05-06 @ 13:06:11
Postat av: Anita

Ja Mariana mycket mat blir det...

Kram <3

2015-05-08 @ 09:50:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0