Mors dag............

 
                         Halloj......vilken underbar dag det blev.......
                         Tack mina Fina Pojkar som gjorde min
                         dag och Svärmor som berömde min mat..
                         och lilla Fina Ella som var lite socker-
                         speedad och höll igång Farmor med att
                         hoppa och springa....en liten cykeltur
                         blev det också......nu är disken avklarad
                         och jag känner när jag slappnar av att jag
                         är trött så nu blir det mästarnas mästare
                         och sedan sängen..............A....................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0