Lördag.....

 
                              Godkväll Lördag......
 
            Nu är jag trött...så i kväll blir det en tidig
            kväll.......vi fick nämligen nattgäster i natt...
 
 
 
                   Klockan 03.00 kom Erik och Jimmy
                   och ville ha husrum för natten........
                   Ludde blev glad men han var också
                   den ende som vart glad att bli väckt
                   vid den tiden.................................
 
         
 
              Vi var till Karlskoga och köpte ställningarna......
              för nu är det dags att måla om huset och byta
              ut vissa plankor på huset.....................
 
 
 
                   Släpp mig pappa...jag ska upp....
                   och Magnus som är lite höjd-
                   rädd....höll i henne för kung
                   och fosterland.....men hon vill
                   högre upp på stegen.............
 
 
 
                  Jag hade köpt en ny baddräkt på
                  Gekås.....och hon tyckte att den
                  var fin..........................
 
 
 
                Den gick ju jättebra att bada i...............
 
 
 
                  Så blev det lite gungning innan hon
                  följde med föräldrarna hem........men
                  vi syns i morgon igen.......
 
 
 
                  Mina Hoster som jag planterade
                  förra året kommer allihopa i år....
                  och det är jag glad för...............
 
                  Ha en bra Lördags kväll..........A......
 
 
 
 
 
 
 
 
             
 
     
 
            
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Titeln Badbruden har Du väl fått lämna ifrån Dej nu?? 😉

Kram ❤

2015-05-10 @ 12:43:58
Postat av: Anita

Haha...ja du Mariana....äpplet faller inte så långt från päronträdet............

Kram <3

2015-05-10 @ 22:40:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0