Kycklingvecka...........

 
                   Den här veckan ska jag ha kyckling-
                   vecka......här stekte jag kycklingen
                   med purjolök, vitlök, fisksås, citron-
                   gräs, oystersås och kokosmjölk....
                   till det kokte jag ris och la dit lite
                   tomater och gurka....men jösses
                   jag glömde ju röd currypasta och
                   så vanlig curry också...efter all
                   skräpmat i helgen är det gott med
                   lite lättare mat.............Jag längtar
                   tillbaka till västkusten och det fina
                   vädret där.......Jag har fått kallelse
                   till MR och då stod det att ville man
                   komma tidigare kunde man ringa och
                   sätta upp sig på återbuds listan....och
                   jag är ju sjukskriven så jag ringde och
                   satte upp mig........i dag ringde det en
                  trevlig syrra och sa att jag kunde få
                  komma i morgon klockan 13.00...ja det
                  var ju bra tyckte jag och tackade glatt
                  ja.......men då säger hon nej förlåt mig
                  jag kan inte sätta upp dig på den tiden
                  för när du ska komma den 21 har vi
                  utbildningsdag...och den står du upp-
                  satt på.....så nu ska det bli spännande
                  att se hur många kandidater jag ska
                  visas upp för...och det gör ju ingenting
                  men jag är rädda att undersökningen
                  kommer att ta längre tid 1.5 timma som
                  är uppsatt.....Nu ska jag ta upp kyckling-
                  klubbor till morgondagens middag......
                  Ha en bra dag i regnet........A............
                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0