Torsdag.....

 
                                      Torsdag kväll
 
                  Jag har även denna dag tillbringat i Ella's
                  sällskap......Tyckte i dag att hon var lite
                  piggare...vi får hoppas att mediciner har
                  börjat verka nu.......jag har gett henne två
                  gånger i dag .....det var ju gott sa hon så
                  det var lätt att få i henne.........................
 
 
 
                        Hon somnade när vi var ute och gick
                        så jag satt en timma vid husväggen i
                        solen medan hon sov..........................
 
 
 
                 Så va det en dam som skänkte bort
                 en chiffonje....och jag var först att
                 svara att jag ville ha den, så på
                 söndag ska den hämtas......det
                 var tur att jag fick den.....kul.............
 
                 Sedan har jag haft samtal med min
                 handläggare på försäkringskassan
                 och min doktor på telefon i dag......
 
                 Men nu är jag trött så nu blir det sängen.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är allt en riktig turgumma... 😉

Härligt att det vänder med Ella... farmors förtjänst!

Kram ❤

2015-03-19 @ 23:32:51
Postat av: Anita

Den här gången hade jag tur....det var en till som ville ha chiffonjen men hon kom sekunden efter mig...så där hade jag tur...Ja det känns så skönt att det håller på att vända för Ella...

Kram <3

2015-03-20 @ 09:21:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0