Tisdag...........

 
          
 
                  Ja då var det tisdag i dag..............
 
                 En blå himmel vaknade jag upp till
                 i dag......i går kändes det i kroppen
                 att det var lågtryck......fy farao vad
                 sakta allting gick......
 
 
 
 
 
                 Jag är lite sugen på att virka ...så i dag
                 ska jag ge mig på dessa fina små korgar
                 tyckte att de var så söta.....och så ska de
                 stärkas med trälim...och det har jag aldrig
                 gjort någon gång så det ska bli spännande...
 
 
 
 
 
                       Dagens middag är klar.. det blir
                       chili con carne ........Gott.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Underbara korgar!!

Kram ❤

2015-03-25 @ 00:53:35
Postat av: Anita

Javisst var de fina och lätta att göra.........

Kram <3

2015-03-25 @ 10:09:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0