Tisdag 31/3

 
                                    God morgon................
 
               I dag fick jag in lite Påskris .................
 
 
 
               Virkade hjärtan och snurror som jag
               gjorde när pojkarna var små, men
               de hänger med ännu..........
 
 
 
                 Swira och Ludde kan ligga och titta
                 på varandra en lång stund.....sedan
                 kommer det en tass farandes antingen
                 från Ludde eller Swira och sedan är de
                 igång.........................
 
 
 
                    Kvällshimmel och en flock
                    Kajor som för oväsen.......
 
 
 
                 I ett överskåp hittade jag den
                 perfekta husbils kaffebryggaren.....
 
 
 
            Min ört griljerad Påsk skinka står
            i ugnen och det doftar jättegott.....
 
           Ha en bra dag Alla Glada...........A.......
 
 
                
                
 
 
 
 
 
 
 
              
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Oj, vad gott med skinkan!! 😉

Kram ❤

2015-03-31 @ 11:07:46
Postat av: Anita

Ja Mariana den var god...jag har provsmakat...

Kram <3

2015-03-31 @ 20:15:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0