Tisdag 17/3

 
               God morgon......i dag ska jag
               försöka hålla tungan rätt i
               munnen..............................
 
 
 
 
                     Jag har beställt tid för lilla Swira
                     som ska få gå till veterinären och
                     få en spruta för hosta och bli kast-
                     rerad......hon är ju en innekatt.......
 
 
 
              Hur var det nu med lilla Ella.......jo hon
              hade en sänka på 26.....svullna lymf-
              körtlar,  irriterande röda trumhinnor,
              så tog de en näsodling för att kolla
              upp om hon går och bär på hemofilus
              bakterier och den tar ett par dagar att
              få svar på...............
 
             I dag ska jag tillbringa min tid vid stryk-
             brädan.....i kväll blir det nog ett besök
             hos svärmor som fyller 82 år och över-
             lämna en liten blomma......A.................
 
 
             
             
 
                   
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken tur för lilla Ella att hon har en farmor med pondus och lite "jävlaranamma"... 😉

Kram ❤

2015-03-17 @ 09:43:08
Postat av: Anita

Haha....ibland får man ta i lite för att det ska hända saker....eller hur....

Kram <3

2015-03-17 @ 11:52:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0