Söndag 29/3

 
                 Vilken tur att jag dessa gula fina rosor
                 att titta på i detta sketna väder vi har
                 idag.............kallt och blött....................
                 Det var skillnad på gårdagen då både åt
                vi gott och satt i solen......................
 
 
 
                          Hasselbackspotatis....gott....
 
 
 
                Tzatziki och grillad karre skiva ...och potatisen....
                 som vi satt i en solig och varm kuvös och åt....
 
 
 
                 Efter det tog sig Lars an lite skitiga fönster.......
 
 
 
                   Nej ....jag putsade inga fönster...jag
                   är ju sjukskriven......jag tog igen mig......
                   Ja det var Lördagen i bilder.........A.........
 
 
 

 
 
 
   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Visst är det härligt att se på när andra jobbar!😉

Kram ❤

2015-03-29 @ 23:58:40
Postat av: Anita

Haha....ja visst är det härligt....det är nog arbetsledar genen som vi har i oss...

Kram <3

2015-03-30 @ 11:19:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0