Hemma......skönt....

 
                        God morgon denna Måndag........
 
             Jag är lyckligt hemkommen till denna lilla
              goding....och det var ömsesidig lycka...oj
              vad glad han var.....och jag var lycklig att
              få lägga mig i min säng igen........en vecka
              borta räcker gott och väl för mig....jag är nog
              en typiskt hemma människa.......
 
 
             Jag öppnade dörren till "kuvösen" och
              där ute var det 24 härliga grader.......
 
 
                   Jag satt och njöt med en kopp kaffe
                   och Ludde låg på mattan bredvid och
                   vaktade så jag inte går för långt bort
                   från honom...........
 
                   Mera bilder kommer senare..just nu
                   ska tvättmaskinen startas..........A.....
 
 
 
 
 
                  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Välkommen hem!!! 😉
Blir kul att se lite bilder... 😊

Kram ❤

2015-03-09 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0