Grattis Mariana....

 
              
          Ja klockan är 04.00 och jag
          kan inte sova.....ont i ryggen
          har jag så därför kan jag inte
          skylla på någon fullmåne,för
          det tror jag inte att det är ännu........
 
 
                 Ska skicka en liten ros till
                 en kär vän........................
 
 
                 Grattis fina Mariana på Victoria
                  dagen som var i går...............
 
 
 
              Ha en bra morgon.........A................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Men Du ä la för underbar goa Anita!! ❤❤
Tusen tack för grattishälsningen! 😄

Kram ❤

2015-03-13 @ 13:57:18
Postat av: Anita

Varsågod...så lite så...

Kramen <3

2015-03-13 @ 23:14:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0