Torsdag......

 
 
 
                            God morgon Torsdag...........
 
                Köpte en blomma till Mariana i går för
                för hon hade haft födelsedag................
                en lite ovanlig ros tyckte jag.....fin........
 
 
 
                      Solen skiner och jag känner mig
                      nöjd med Marianas och min dag
                      i går......satte mig i kuvösen och
                      funderade på vad jag ska hitta på
                      i dag.....
 
 
 
                              Veckans ros...................
 
 
 
                    Tycker att denna vas som jag köpte
                    på Hemtex är en superbra vas att ha
                    rosor i............................................
 
 
 
             Mina Pelargoner växer och blommar ........
 
 
             Antingen ska jag lägga mig i solen och
            sola på eftermiddagen ...eller så ska jag
            åka till Willys och handla......men nu blir
            lite frukost och diskning........A..............
 
 
 
 
 
 
 
 
           
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jaa, den är underbar, blomman som jag fick. 😄
Tack igen!!

Kram ❤

2015-06-04 @ 14:34:40
Postat av: Anita

Varsågod det var så lite så...

Kram <3

2015-06-05 @ 06:44:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0