Tisdag och väder......

 
                   Ja då var det tisdag i dag då......
 
                Lars fyllde ju år i söndags och då fick han
                en bukett med pioner utav sin mor....de är
                så fina men de står ju inte många dagar....
 
 
 
            Tog en promenad med Ludde och
            strax innan hade jag talat med Lars
            och sagt att det blir nog regn för det
            är så svarta moln......nej sa han det
            ska inte bli något regn i dag ......jo
            det sa de på tv i morse sa jag......
            och då gick han igenom alla väder
            sajter han har på telefon och säger
            nej det blir inget regn i dag !!!!!!!!!!!!
 
 
                  Jag undrar om det här möjligtvis
                  är snö......för något regn kan det
                  ju inte vara??????
 
 
 
                 Ludde och jag hade i alla fall hunnit
                 hem innan nederbörden kom......vad
                 det nu var......men det kom uppifrån....
 
                 Ha en bra tisdag.......A..........................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0