Tisdag och Tanter..........

 
 
 
                         God Morgon Tisdag........
 
               I går var det en fullspäckad dag....första
               hade jag ti d hos dr Åsa...fick svar på min
               MR röntgen .....artros lite överallt från
               nacken ner till bäckenet ...trångt för en
               nervrot som skulle kunna ge smärtor ut i
               ena benet.....och ett diskbråck.........ja så
               lät domen......
 
 
 
                   Rosorna står fint fortfarande......
 
           Jo sedan åkte jag upp till syster Gulle och
           talade en stund......sedan hem och en liten
           promenad med Ludde....och sedan ut till
           Marieberg och besökte lite klädaffärer med
           en hel massa pensionärer.....hehe...gubbarna
           sitter utanför på sofforna och väntar och tanterna
           står i kassan ....jag hade en tant framför mig i
           kassan och det tog lite tid...men till slut betalade
           hon för ett par byxor....och då fick hon ett present-
           kort som gällde från och med dagen efter och 14
           dagar framåt.....men se den här damen skulle ju
           inte kunna komma och handla på 14 dagar så hon
           ville lösa in presentkortet nu på en gång....ja det
           tog sin lilla tid att förklara för henne.....och bråttom
           det fanns inte på hennes karta......jäklar vad
           stressad jag blir.........men jag fick med mig
           både byxor...tröjor och skor hem.........Nej nu
           ska jag koka fläskben och sedan ärtsoppa så
           ni får ha en bra tisdag alla glada......A.............
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra dag Du också!!

Kram ❤

2015-06-16 @ 11:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0