Söndag.......

 
                           God Morgon Söndag........
 
 
 
                         Åh vilket fint bröllop det var....
                         Det var nog det finaste jag har
                         sett av alla Kungliga bröllop......
                         Jag hade köpt gula rosor denna
                         vecka  för jag gissade att Sofia skulle ha
                         gult i sin bukett....och lite rätt fick jag...........
 
 
 
                   På morgonpromenaden gick vi förbi
                   kommun huset och tittade på deras
                   fina planteringar......................
 
 
 
                 Blått.....Lila och vitt...fina färger........
 
 
 
                    Erik gjorde ett storartad jobb på
                    taket i går...nästan hela taket är
                    målat en gång......nu är det bara
                    en målning kvar när vädret tillåter...
 
                    Nu blir det frulle....sedan kommer
                    Fina Goa Ella till oss........A............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0