Måndag.................

 
                   Borensbergs resan är nu gjord...
 
 
 
                      Blåsigt som sjutton var det..................
 
 
 
                 Pizza blev det på kvällen.....gott......
 
 
 
                      Vi drog hem tidigt på söndagen
                      för Lars ville hem och måla......
                      Trött som en Gnu var jag i går
                      kväll...så vi skulle gå och lägga
                      oss tidigt hade vi bestämt för vi
                      skulle lyssna på en skiva ur ljud-
                      boken Stalker....så 20.45 var det
                      släckt i huset och klockan 21.00
                      sov jag som en stock.....så det
                      blir att lyssna på en skiva i dag
                      så jag kommer ifall ................
 
                      Klockan 04.45 slog jag upp mina
                      ljusblå......så halv sex var jag med
                      Lars och Ludde och tog en morgon-
                      promenad......nu blir det bananpann-
                      kakor till frukost...............A..................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Haha... ja det är jobbigt med husbilstripper... 😄

Kram ❤

2015-06-08 @ 08:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0