Måndag..........

 
              Halv sex i morse såg det ut så här.........
              Halv sju i kväll såg det ut precis lika-
              dant när vi tog kvällspromenaden.........
 
 
 
                   Den här lilla fågelungen satt på vägen
                   när Ludde och jag var ute på vår middags
                   runda....den satt väldigt stilla ....fast jag
                   som är lite "fågelrädd" tog bara en bild
                   och fortsatte därifrån........
 
 
 
                          Veckans rosen bukett................
 
 
 
                        Kolla in så himla fin.................
 
 
 
                            Mina Japanska Azaleor börjar blomma.....
 
 
 
                         Visst har de fin färg......
 
 
 
                        En Rhododendron knopp..................
 
 
 
         I morgon kommer Farmors
         Prinsessa och ska ligga kvar.....
 
 
 
         
             Då blir jag så här glad.........
 
             Ha en fortsatt bra Måndag kväll.......A.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0