Lördag och Tak tvätt och målning......

 
               God morgon denna lite molniga
               Lördag ....här kommer lite vyer
               från taket på Dammgatan.......
 
 
 
                Här är grannen tvärs över gatan..............
 
 
 
                 Här är ett annat grannhus..................
 
 
 
                  Här ser vi Oxelgården............
 
 
 
                   Här sitter han som är höjdrädd och tvättar
                   taket.....för Erik kommer hem och ska måla
                   taket i dag ....så jag är glad att det inte är
                   så gassande sol som det var i går...........
 
 
 
                Här nere står jag och gapar att de ska
                hålla i sig......men som vanligt fnyser
                de bara åt mig.....hehe.....Ja det är vad
                vi ska pyssla med i dag......Erik har lagt
                en beställning på grillade karre skivor
                och potatisgratäng....så det får jag stå
                för.......Ha en bra lördag........A.................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag tänkte väl att inte Du också är uppe på taket! 😲

Trevlig helg!!
Kram ❤

2015-06-13 @ 11:17:35
Postat av: Anita

Haha.....nej du så roligt ska vi inte ha...om jag så kommer upp på taket så lär jag inte komma ner helskinnad.....

Kram <3

2015-06-13 @ 12:25:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0