Kväll.............

 
                     Godkväll denna torsdag..........
 
              Jag stekte ett gäng med köttbullar i dag
              på ett kilo nötfärs fick jag 99 stycken....
              tänkte att det blir bra husbilsmat när
              vi blir hungriga efter de Tyska vägarna..
              men så kom Goe hem efter jobbet och
              var hungrig och en liten stund senare
              kom Erik för att hjälpa Lars att måla.....
              så då gick det år lite köttbullar...men
              vad gör det....jag har mera nötfärs......
 
 
 
                   Nystekta köttbullar det bästa som finns....
 
 
 
                   Det här blev min lunch i dag......gott.....
 
 
 
                   Svärmor Siv ringde och ville ha
                   skjuts till Kvistbro kyrkogård och
                   där fanns det fullt av prästkragar
                   som de inte hade klippt bort.......
 
                   Var en sväng upp till jobbet för att
                    lämna in mitt läkarintyg.......är nu
                    sjukskriven till den 15 september...
                    passade på att tömma mitt skåp i
                    omklädningsrummet...det är ju
                    onödigt att jag som inte jobbat på
                    snart ett år....ska ta upp ett skåp....
 
                    Nu är det sängen som gäller..........
                    Ha en bra natt alla fina.........A.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                  
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Åh, nu tog det tag i maggropen, när jag tänkte på bilden vid skåpet i omklädningsrummet. 😞😘

"Allt har sin tid", som en god vän brukade säga.


Kram ❤

2015-06-26 @ 08:57:04
Postat av: Anita

Ja Mariana...jag försökte leta på bilden vid skåpet men jag hittade den inte....den hade ju passat bra att lägga in här.....ja allt har sin tid...

Kram <3

2015-06-26 @ 10:52:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0