Ella kväll...........

 
                       Här ligger Ella och tränar för kommande
                       husbilsåkande.......jag berättade att hon
                       skulle få följa med Farmor och Farfar ut
                       och åka husbil och ligga över i den.......
 
 
 
                 Jag åkte in på eftermiddagen och hämtade
                 henne på förskolan för pappa jobbade och
                 mamma skulle ha något roligt på sitt jobb.....
 
 
                   Mycket bus blev det..........
 
 
 
                 När Magnus och Ella hade åkt hem..
                 tog vi kvällspromenaden med Ludde
                 och gick förbi pizzerian och jag blev
                 så hungrig så vi köpte en pizza och
                 delade på hemma....jättegott var det
                 och nu är det sängen som gäller för
                 nu är jag trött......Ha en bra kväll.....A.........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0