Fredag och semester..........

 
                    God morgon denna soliga fredag.....
 
            Det var meningen att Lars skulle jobba sista
            dagen i dag för att sedan gå på semester....
            men han kom hem vid 12-tiden i går....
            det går ju inte att jobba när vädret är så fint
            och det finns ett hus som ska tvättas sa han......
           
 
 
 
              Så nu tvättar han och Daniel huset.................
 
 
 
               Jag fick besök av Anna och Ella i förgår
               och då blev det badning i tunnan.......
               många gånger.......och nu blir det ett
               dopp innan jag ska plantera lite blommor
               Ha en bra fredag.....A........................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en fortsatt bra fredag!!
När åker Ni???

Kram ❤

2015-07-03 @ 12:50:02
Postat av: Anita

Tack Mariana.....här är fullt upp jag har inte haft tid att ringa dig....vi åker söndag morgon....

Kram <3

2015-07-04 @ 14:35:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Ha en härlig långtripp med fina husbilen!! 😄
Fullt upp här också... vi hörs när Du kommit hem.

Kram ❤

2015-07-04 @ 16:55:41
Postat av: Anita

tack snälla....du får också ha det så bra...hör av mig när jag kommer hem....

Kram <3

2015-07-04 @ 22:32:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0