Torsdag......

 
                          Torsdag redan...oj ojoj........
                   Det här gott folk ska bli en uggla...förhoppningsvis
 
 
 
                Så här ser min sida av köksbordet ut......
 
 
               Jag har införskaffat broddar till mina
               stövlar.......dom flesta brukar köpa
               broddar när de har trillat omkull.....
               men jag tänkte att det ska inte jag göra
               utan gick och handlade innan jag
               trillade dit......och det går jättebra att
               gå med dom .................
 
 
                 Det fanns sallad kvar sedan i går
                 kväll.....så jag åt det till brunch i dag..
                 såsen har Lars gjort och det var mycket
                 vitlök i den, så jag får försöka att inte gå
                 när någon i dag..................................
 
 
                På eftermiddagen har jag tid på
                sjukgymnastiken igen ...och jag
                hoppas att jag inte ska klanta till
                det i dag heller..............A...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0