Mössa........

 
                    God morgon Torsdag.........
 
              Vart tog onsdagen vägen......den bara
              försvann ............................
 
 
                  Kan möjligen bero på att jag
                  köpte garn på Panduro och
                  en Quick knit...............
 
 
                  Eftersom jag inte kan sticka tyckte
                  jag att det var ett alternativ för mig....
 
 
                Det bidde en Ella mössa med en virkad
                ros.................................
 
 
                   Vi får se om Ella tycker om den.....
 
 
                   Nej det är ingen ny maträtt........
 
 
                       Jo till fåglarna.......och de uppskattar
                       det faktiskt...........
 
 
              Fina Domherren gillar dom skarpt.........
 
              Och i morgon är det fredag igen......
              ha en bra torsdag..............A.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Men oj vilken fin mössa!!

Kram ❤

2015-01-22 @ 20:07:12
Postat av: Anita

Den passade till dockan tyckte Ella....hon ville inte ha den för hon hade ju en mössa...

Kram <3

2015-01-23 @ 09:46:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0