Måndag......

 
                                    Måndag...................
 
                 Dagens middag blev kycklingklubba med
                 grönsaker och mycket sweetchili på........
                 Jag gick en långpromenad med Ludde i
                 snö modden och gick in till syster Gulle
                 på en fika.....på eftermiddagen...............
 
 
               När vi gick förbi torget på vår kvälls promenad
               höll de på att köra bort en massa snö.............
 
 
             Mycket snö har det kommit och mera
             ska det komma.......På morgonen var
             jag på vårdcentralen för att ta prover
             som de ville ha på reumatologen nästa
             vecka....och där träffade jag på syster
             sonen som också lämnade prov för han
             skulle också in till reumatologen nästa
             vecka......ja mycket mera har det inte
             hänt i dag...så nu tar jag kväller.....A....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0