Lördag......sista i Januari månad..............

 
                           Halloj Lördag......
 
              Det är mycket fåglar nu i min syrenbuske.....
              igår var koltrasten här igen....han kommer
              då och då........snart dags att göra ny mat......
 
 
                         Det här vet jag inte vad det är
                         får nog leta på en fågelbok och
                         titta i............................................
 
 
                    Här sitter Bergfinken och gömmer
                    sig inne bland grenarna...............
 
             
                     Snart dag för en Teneriffa resa igen
                     så det var dags för lite nytt att ha på
                     mig ...både under och över..............
 
 
                   Vi slog till med varsin hummer på
                    fredagskvällen .....gott...................
 
 
                 På 20 minuter var dessa frallor färdiga
                 ett jättebra recept att ta med i husbilen.....
 
 
                  Vi har varit hos Erik och satt upp ett
                   draperi för sängen men jag hade
                   blixten på så därför blev det inget
                   bra kort........................
 
 
                    Starka starka chilifrukter......undrar
                    just vad Goe håller på med vid spisen....A......
 
 
 
 
 
           
 
 
 
 
 
 
 
 
                
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0