Lördag......

 
                            Hej Lördag............
 
              Tomten börjar få stora skälvan .........det
              har kommit in rosor på bordet och då vet
              han att hans dagar är räknade.........
 
 
                     På mig kliar det i fingrarna att
                     få bort Julen....men jag ska vänta
                     ett par dagar till för i morgon kom-
                     mer Ella och ska sova över och
                     hon tycker det är roligt med alla
                     små tomtar som står i hennes
                     höjd.....................
 
 
                       Som hon brukar bära omkring på.....
 
 
                   Jag har kokat ny lingonsylt....
                   och så gjorde jag lite Tzatziki
                   som är gott till allt möjligt....A.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Du grejar... !! 😊

Kram ❤

2015-01-03 @ 17:12:31
Postat av: Anita

Jo men snart är det slut grejat.....

Kram <3

2015-01-06 @ 16:25:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0