Lördag 10/1

 
                       Så kom den då ...snön.......
                       Vi drog iväg tidigt till Marie-
                       berg  i dag för att handla
                       födelsedags presenter till Ella
                       hon fyller 2 år...stora tjejen......
 
 
                     Ludde blev helvild när han kom
                     ut och fick se att det var snö.....
                     han borrade ner huvudet i snön
                     och så sprang han rakt fram......
 
 
                Min rosa-vita Julstjärna är så fin........
 
 
                 Likaså mina fyra vit .......inte ett blad
                 har de tappat................Nu är det Lördag
                 kväll och Lars och Daniel sitter uppe och
                 tittar på ishockey och jag vet inte riktigt
                 vad jag ska hitta på......men jag ska nog
                 vila lite innan morgondagen då vi ska
                 ha Ella........Ludde och Swira far runt
                 så mattorna ligger i högar där de
                 drar fram................A....................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Men hur bär Du Dej åt med blommorna???? 👍

Kram ❤

2015-01-10 @ 21:52:52
Postat av: Anita

Att aldrig vattna med kallt vatten tror jag...

Kram <3

2015-01-11 @ 10:07:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0