Kväll......

 
 
    Min fina vän Mariana har
    förlovat sig med sin Christer
    Grattis Grattis................
 
 
               Halv tio i morse drog jag ut till Marieberg
               för att köpa lite mera garn ........................
 
 
                          Hittade även ett par fina uggle
                          lyktor...som fick följa med hem....
                          Klockan 10.45 var jag hemma
                          igen...då hade jag handlat i
                          tre affärer....här är det snabba
                          ryck.......................................
 
 
                   En stor skål med sallad gjorde jag
                   till kvällsmat.....jättegod blev den
                   med mycket saker i............Nu ska
                   Daniel och Lars titta på hockey och
                   jag ska fortsätta virka............A..........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack goa Anita för grattishälsningen!! ❤

Kram ❤

2015-02-03 @ 18:34:41
Postat av: Anita

Varsågod Mariana....ni ser ut att ha haft en helt underbar förlovningsresa.....

Kram <3

2015-02-04 @ 06:26:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0