Gotland 2012......

 
                 Sitter och kollar in lite bilder......
                 sommaren 2012 på Gotland......
 
 
                  Här sitter vi på Fårö och ska käka middag
                  vi tog Wallenbergare och potatismos......
                  Lars, jag, Magnus och Anna....................
 
 
                    Det var varmt för Ludde så han satt
                    i sitt lilla tält....................................
 
 
                   Ett kallt sämskskinn tycker han är skönt.....
 
 
                   Magnus och Ludde bland Raukarna......
 
 
                                           Så fint......................
 
 
               Ludde tittar ut genom husbils fönstret.....
 
 
                         Hit ska jag åka igen......
 
             Nej nu får jag sluta drömma...och klä på mig
             mössa och vantar och ta Ludde på en liten
             promenad i snön............A....................
 
 
 
 
 
                         
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gött att drömma sej bort ibland.
Härliga bilder!

Kram ❤

2015-01-07 @ 22:12:56
Postat av: Anita

Ja nu längtar jag efter värmen och blått varmt vatten....

Kram <3

2015-01-08 @ 06:59:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0