Fredag.....

 
      God Morgon Fredag.....
 
 
             Här håller en skata på att bygga bo.....
 
 
             Skatan bygger högt ....och det vet ni
             vad det betyder.....Jo så här står det
             i Bondepraktian...: Om skatan bygger
             sitt bo högt i en trädtopp, blir sommaren
             varm och torr......Hurra vad bra...........
 
 
                 Rödkål så himla snyggt.......jag har
                 denna kvar sedan julas och vet inte
                 vad jag ska göra med den ...men så
                 kom Erik och sa att han ville ha kål-
                 pudding......så nu ska jag prova om
                 det går att göra kålpudding på röd-
                 kål......Senare i dag blir det ett besök
                 hos sjukgymnasten.....nu jäklar ska
                 vi ta ett hårt pass på maskinerna han
                 och jag....spännande att se hur jag mår
                 i morgon...............A..................
 
 
 
 
 
         
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

På måndag ska vi i alla fall båda må bra... längtar!!

Kram ❤

2015-01-16 @ 12:56:33
Postat av: Anita

Ska bli så roligt..jag längtar också....

Kram <3

2015-01-17 @ 19:18:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0