Ella's namnsdag.........Karla och Carl dagen........

 
                  Grattis fina Ella på namnsdagen i dag......
                  Carl och Karla det är eran dag i dag.......
                  Jag har också en Carl i släkten som jag
                   också skickar en Grattis hälsning till.........
 
 
                           Grattis även till dig Mariana i dag........
 
 
                                Ludde och jag tog en lång
                                promenad i går i det fina
                                vädret...hoppas att det blir
                                lika fint i dag.....................
 
 
                     Ludde tycker så mycket om snö....
 
 
                          Jag tog ett extra långt koppel
                          så att han kan springa lite fritt
                          i snön.........................
 
 
                               Fina Ludde.............................
 
               Nu blir det en liten sväng till Marie-
               berg för att köpa lite garn och annat
               sytillbehör bl.a till Erik's draperier........A...
 
 
 
 
 
 
 
                  
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack för Ditt grattis min fina vän! 💖

Kram ❤

2015-02-05 @ 11:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0