Torsdag.....

 
                 Heldag med fina Ella har jag haft
                 i dag......hon är fortfarande lite
                 krasslig.....stumpan............
 
 
                 Matskålen är tom....jag hade med mig
                 en gryta på nötkött sås och potatis.........
 
 
                        I dag var det Ella dagen och jag hade
                        bakat en tårta om Ella skulle få garnera
                        och det skulle vara jordgubbar och
                        vaniljkräm mellan .....och jordgubbarna
                        åt hon nästan upp allihopa innan jag hann
                         rädda några till tårtan..........................
 
 
 
                                 Ella garnerar.................
 
 
                       Hela hon var full av jordgubbar.....
 
 
                                 Ett litet ljus hade vi också
                                 dagen till ära..........................
 
 
                Så bjöd vi pappa och farfar på
                en bit när de kom hem från
                jobbet.....och så sparade vi
                en bit till mamma som kom
                lite senare.........
 
 
               Nu är det god natt...A.......
 
 
 
 
                     
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Stora tjejen... 😊

Kram ❤

2015-02-20 @ 08:02:38
Postat av: Anita

Ja hon växer..ändå har hon mest varit sjuk denna höst och vinter....

Kram <3

2015-02-20 @ 20:50:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0