Tisdag 23/2

 
                 Denna Tisdag.........
 
 
              Husbils överdraget är nu borttaget.....
              nu ska den få lufta ett tag innan den
              ska ut och rulla på vägarna igen.......
 
 
               Vi var på kyrkogården och tittade
                till lyktorna, och på "gamla" kyrko-
                gården där Lars farmor och farfar
                ligger, har de tagit ner en massa
                gamla träd som var dåliga....så nu
                blir det luftigt och fint där
 
 
 
                I går hade jag möte med två chefer
                från jobbet och det var ett bra möte
                ...jag har alltid haft bra chefer  dessa
                36 år som jag jobbat på kommun.....
                 det tycker jag känns bra nu när man
                 snart får summera sitt arbetsliv.......
 
                 I dag blir det lite packning och en lång-
                 promenad med Ludde ....det är snart
                 dags för lite cykelturer.....det ser jag
                 fram emot.....ska försöka hålla mig
                 tills vi kommer hem från Teneriffa......
                 men sedan så ska jag ut och rulla.....
 
                 Ha en bra dag alla Glada.................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Å vad luftigt och fint det blev vid graven nu. Fint att se.

2015-02-25 @ 21:38:16
Postat av: Anita

Ja Eva de har tagit ner alla stora gamla träd...så till våren ska vi fixa till gravstenen för den står lite "lulligt" tror att det blir bra...

2015-02-25 @ 21:47:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0