Söndag 22/2

 
                                    Hej Söndag..........
 
                 Nu har vi fått en fin liten Ludde igen...
                 han blir så söt när han är ny trimmad...
 
 
 
                    Jag har virkat mig en ny väska......
                    och satte dit lite svarta pärlor.....
                    jag tänkte inviga den på vår
                    semester till Teneriffa dit vi åker
                    nästa söndag....................
 
 
                   Perfekt väder blir det......
 
 
           Jag har laddat ner
           två ljud böcker i min
           telefon..........
 
 
      Jag har läst en bok förut
       av samma författare och
       tyckte den var bra.....
       Flyga drake hette den......
       30 timmar och 45 minuters
       lyssning blir det med dessa
       två tillsammans...det lär ju
       bli 10 timmars lyssning på
       planet ner och hem...sedan
       får vi se hur mycket jag
       hinner lyssna ....på semestern....
 
 
 
 
     
 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva.

Vilken fin väska. Önskar er en härlig resa.

2015-02-22 @ 21:14:30
Postat av: Mariana

Vad härligt att ladda för resan... 😄

En order: Håll Dej frisk nu!! 😉

Kram ❤

2015-02-22 @ 22:03:02
Postat av: Anita

Tack Eva....jag blev nöjd med väskan som jag virkade på frihand...Det ska bli så skönt med en vecka i solen....

2015-02-23 @ 10:42:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Ja du Mariana....jag håller på att friskna till..tror att det blir bra med en vecka i solen..

Kram <3

2015-02-23 @ 10:44:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Så'na jättefina väskor kommer att sälja som bara den i våran Hatt- & Väskshop... 😉

Kram ❤

2015-02-24 @ 08:22:41
Postat av: Anita

Haha....Mariana...då gäller det att jag ligger i med virkningen.....

Kram <3

2015-02-25 @ 22:11:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0