Onsdag.18/2

 
            God morgon....
 
    Sitter nu som de flesta
    mornarna här vid 5-
    tiden och dricker mitt
    varma te....utanför
    fönstret blåser och viner
    det som en höstkväll......
 
 
 
       Nu är jag så himla trött
       på denna förkylning som
       aldrig ger med sig..........
       jag har tappat orken.......
       men i dag ska jag klippa
       mig hos Ida och i morgon
       blir det en heldag med fina
       barnbarnet Ella...det ser
       jag fram emot......A...........
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kramar ❤❤❤

2015-02-18 @ 11:32:17
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana

kram <3

2015-02-18 @ 14:27:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0