Köttbulle fenomen.....

 
                          God Morgon Fredag.......
 
           Ingen halka var det i dag så då blev det
           en tidig morgon promenad tillsammans
           med Gubben och Djuret....så skönt att
           få lite fart på blodomloppet vid halv sex
           på morgonen................
 
 
 
                 Jag har stekt köttbullar på 1 1/2 kg nöt-
                 färs ......i början blir det små fina kött-
                 bullar men ju mindre färs man får kvar
                 i bunken ju större blir köttbullarna.....
                 konstigt fenomen det där.......
 
                Sängarna är bäddade...en tvätt är
                körd och hängd.....nu blir det att
                lägga in lite sill......jag har flyt denna
                fredags morgon tycker jag...............
 
 
 
            Martina Haags ljud-
       bok är nu färdig lyssnad
       på så nu har jag köpt denna
       som jag ska börja lyssna på
       när jag tar nästa Ludde promenad
 
       Ha en bra Fredag Alla Glada.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är för härlig! 💖😘

Kram ❤

2015-12-18 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0