Fredag med Taco

 
                  Hej Fredag kväll..............
 
       Det blev taco till fredags myset i blås-
       vädret......och jag kan inte låta bli att
       njuta av att jag inte behöver ut i de
       stora Lekebergs skogarna i ovädret
       Oj vad jag tycker det är skönt.........
 
 
 
            En Julklapp är köpt till en kär vän.......
 
 
 
             Köpte en fin virkad duk på tradera
             för 9 kronor............
 
 
 
             Själv har jag virkat en skål som
             kanske ska fyllas med skumtomtar......
 
 
 
                 korvgryta med ris blev det till
                 lunch...het och stark....gott.....
 
                 Ha en bra fredag kväll i stormen
                 som verkar ha avtagit lite..........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ååååhhh... vilket fint paket!! 😉

Exakt sådan duk har jag som min mormor har virkat.

Kram ❤

2015-12-06 @ 14:56:10
Postat av: Anita

Duken är så fin så den vart jag nöjd över....ja det är ju paket öppning på tisdag...och den ser jag fram mot....

Kram <3

2015-12-06 @ 15:22:58
URL: http://lekebegsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

😉😄👍❤

2015-12-06 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0