Arla Morgonstund........

 
                  Min morgon började redan vid 03........så
                  jag vet inte om den har så mycket guld i
                  mund.......ryggen värker efter några timmars
                  sömn...eller som i natt efter ca 4 timmars sömn...
                  då brukar jag gå upp och ta en värktablett....
                  och sedan gå och lägga mig när den har gjort
                  verkan..........men nu är klockan 4.45 och jag
                  hade tänkt mig en morgonpromenad med Lars
                  och Ludde.....för att sedan dona lite innan det
                  är dags att dra till Marieberg........förhoppnings-
                  vis blir det en bättre kommande natt....på e.m
                  ska jag på ett möte också.......
 
                  Ha en bra dag..........
              
           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0