Tisdag...

 
                    God förmiddag Tisdag.......
                 För jag kan inte säga god morgon för
                 i dag vaknade jag inte förrän 08.45........
 
 
 
                               Veckans Bukett........
         
               I dag vet jag inte vad jag ska ta med för.......
               jag har handikappen (bilen) denna vecka
               delad vårdnad kan man säga....hehe.......
 
               Det är ju skit varmt ute och skulle då solen
               titta fram så blir det nog att jag häver mig i
               en solstol på altan annars blir det nog en
               sväng till Marieberg......det kanske blir sista
               gången man kan sola och då måste man ta
               tillvara på den.......Nu blir det frulle......A...........
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Det blir nog åska istället för sol...

Kram ❤

2015-08-25 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0