Ryggläge..............

 
                        Jaha redan Onsdag.............
 
 
 
                        Jodå det fortskrider med målningen.....
                        nu är kuvösen snart klar......................
 
 
 
                    Jag städade en garderob sedan fick
                    jag ont i ryggen och varm blev jag
                    också...så det blev ett dopp i tunnan
                    och räta ut ryggen i en solstol...........
 
 
 
                  Åh vad jag gillar denna utsikten....
                  på ryggläge i solen....love it..........A.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Var rädd om Dej... 😘

Kram ❤

2015-08-12 @ 13:02:57
Postat av: Anita

Kram <3....

2015-08-13 @ 08:32:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0