Positiva undersökningar.......

 
                            God Morgon...............
 
            På fejan har de ju olika undersökningar
            som jag tycker är roligt att göra......bara
            för att man får så positiva svar......hehe..
            Här kommer ett axplock...............
 
 
 
                Den här gör mig glad.......
 
 
 
                       Haha...en del kallar mig för
                       Rallybruden......................
 
 
 
                 Ja i nästa liv....då blir allting lättare
                 när mitt liv redan är utstakat.........
 
 
 
                         Den har du fått nu Mariana......
 
 
 
                 Jag har aldrig varit i Paris...så det här
                 ser jag fram emot....och med perfekt
                 sällskap dessutom........
 
 
 
                                Mera smicker................
 
 
 
                         Haha...se där ja...........
 
 
 
                   Ja du Jimmy.....nu kanske du har
                   en del att förklara......eller............
 
               Ja det var lite av alla undersökningar som
               finns tillgängliga på nätet..........Nu blir det
               lite god äggröra och en kopp kaffe..........
 
               Ha en bra tisdag...............A..............................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Men det är ju inte klokt... 😲
Hur rätt kan det bli??!!
Allting stämmer, som "handen i handsken".

Kram på Dej kloka, härliga Rallybruden ❤

2015-08-11 @ 10:58:40
Postat av: Anita

Haha.....kram tillbaka på dig din fina snälla Mariana...<3

2015-08-12 @ 08:30:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0