Det kommer mera.....denna torsdag.....

 
                    Ja nu är jag här igen....man hinner
                    mycket när man går upp med tuppen.....
 
                    Jag glömde berätta att Goe Gubben och
                    jag firar bröllopsdag i dag.....det har hunnit
                    bli 33 år.....så ojämnt som det kan.......men
                    det måste väl ändå firas......det får bli en
                    flaska rosa champagne i all enkelhet........
 
 
 
                     Jo jag drog i väg till Marieberg i
                     Tisdags eftermiddag och kom hem
                     med den här "stor" skjortan.....den
                     ser svart och vit ut på fotot men den
                     är mörkblå och vit......så nästa lördag
                     när jag ska ut och förlusta mig ska jag
                     ha den och ett par vita byxor........
 
                     Nu ska jag koka äggen till mina goda
                     ägghalvor.................................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Grattis till Er!! 💞

Vilken snygg skjorta!! 😉

Kram ❤

2015-08-27 @ 22:28:00
Postat av: Anita

Tack.....Eftersom jag ska ut och fira nästa lördag behövde jag något nytt att ta på mig...


Kram <3...

2015-08-28 @ 08:58:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0